lørdag den 3. september 2011

Overlevede DHL

Jeg var til min første DHL-stafet igår og jeg overlevede turen på 5 km. Jeg gik dog turen og løb ikke, og klarede den på 48 min :)

Min mand løb også med hans arbejde, så vi skiftes til at have ungerne, det var nemlig ikke lige den bedste planlægning fra vores side.
C er ikke normalt en løber og han har ingen ordentlige løbesko men havde alligevel meldt sig.....og så klarede han at løbe de 5 km på 26 min!!!!

Næste år overvejer jeg at løbe den...men nu må vi se :)

Her er lidt stemningsbilleder fra slutningen af aftenen.
Kaya kom i barnevognen hjem og Storm kom i Mei tai'en, de sov ret hurtigt begge to :)


1 kommentar:

  1. mormor9/03/2011

    Dejlige billeder, men Claus ser das lidt brugt ud - gør han ikke ?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...