tirsdag den 30. august 2011

30 days photo challenge - day 30

Ja jeg har ikke været helt vedholdende, men nu tager vi lige den sidste dag med.
Idag har vi været ved lægen, bassen og jeg, for ingen af os har sovet fantastisk i nat. Storm har nemlig hostet som en søløve hele natten og har haft besværet vejrtrækning. Nu håber vi på en bedre nat i nat, for ellers bliver det en hård og laaaaaaang dag på skolen i morgen (jeg skal til forældremøde og det kan ikke betale sig at tage hjem efter undervisningen, så der bliver lige en masse timer med forberedelse og måske lidt patchwork).

Mine billeder "in motion" er fra vinteren 2010 hjemme hos mine forældre, det var s.. sjovt at være lidt barnlig i sneen :)


3 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, husker det tydeligt - hvad med Kaya - var det ikke hende der skulle kælke ?

    SvarSlet
  2. Men du har ret, man må godt være lidt barnlig selv om man er blevet lidt ældre. knus mor

    SvarSlet
  3. Hej Rikke.
    Med fare for at lyde helt utålmodig, vil jeg bare lige høre dig, om du helt har glemt mig? ;o)

    Dejlige billeder in motion :o)

    Kh Charlotte.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...