mandag den 8. august 2011

30 days photo challenge - day 7 and 8

Jeg har bare ikke haft overskud i weekenden til at følge op på udfordringen, så her kommer dag 7 og 8 i samme indlæg.
Teknologien er min dejlige Bernette 92C, en maskine jeg fik for et par måneder siden. Jeg har ikke brugt den helt nok endnu, men håber lysten til at sidde ved den snart kommer igen.

Det nye er stofrester fra City sycenter, jeg har så svært ved at gå forbi en stofbutik uden lige at smutte ind og se hvad de har liggende af rester. Rester er fantastisk til det patchwork jeg er blevet lidt vild med at lave, så den anden dag kom der lidt med hjem. Nu kan jeg komme igang med at sy flere bolde til barselsgaver. Idag, da jeg sad og færdiggjorde en bold, fik jeg en lille bestilling på to bolde fra en kollega. Nu må jeg i skuffen og se om jeg kan finde noget skønt stof dertil :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...