fredag den 12. august 2011

30 days photo challenge - day 12

Så er det tid til et closeup billede og jeg har fotograferet min orkide. De folk der kender mig ved at jeg ikke kan holde liv i en grøn plante....heller ikke dem der kun skal have vand hver ½ år. Men så engang i mellem går tingene bare op i en højere enhed og en plante overlever i Casa Pedersen. Det var en skæbne jeg ikke lige havde forestillet mig orkideen som Claus havde med hjem til mig på min fødselsdag sidste år (dvs. 10 mdr. siden!!!!!!).

Men se den lige, det myldre frem med blomster lige nu. Jeg tror godt jeg tør at få en orkide mere, måske den kan hjælpe med at oplyse min kedelige vindueskarm ?

2 kommentarer:

  1. super flot søde Rikke - det er så orkideer vi skal forære dig for eftertiden. knus mor

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare super flot! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...