tirsdag den 2. august 2011

En elefant

Eller i hvertfald et øre af en elefant, er jeg blevet færdig med på min ferie i Tyrkiet.
Jeg havde jo købt bogen "Hæklede dyr" inden jeg tog på ferie, jeg havde også fået købt gråt garn og en ny hæklenål og så var planen at jeg skulle lære at hækle andet end oldemorfirkanter.
Jeg havde da også hækletøjet oppe af posen på vej i toget til Jylland, men jeg kunne ikke huske hvordan jeg fik lavet den første løkke på nålen. Så min mors printer blev taget i brug da vi kom til Sæby, og så fik jeg skrevet en del sider ud fra Hendes Verdens hækleskole.
I tyrkiet fik jeg hæklet mig igennem to ører, det ene lignede mere en skål end et øre, tror der var gået noget galt med hvilken omgang jeg var igang med.

Hvordan følger I med i hvilken tur I er igang med når der skal gentages noget fx 6 gange  i en omgang? er det bare træning?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...