tirsdag den 27. september 2011

A-Z

Jeg må vist hellere hoppe på A-Z legen, ellers får jeg vist ikke skrevet noget i denne uge :)

A. Age: 36 i 22 dage endnu :)

B. Bed size: 180x200 cm, stor nok til os alle 4 :)

C. Chore that you hate: gøre rent :)

D. Dogs: Har ingen hund, så vi nyder det når vi er hos mine forældre og deres skønne Max og min søster og svogers lille Romeo.

E. Essential start to your day: at spise min morgenmad sammen med børnene og Claus

F. Favorite color: Turkis og lilla

G. Gold or Silver: Helt sikkert sølv.

H. Height: 180 cm

I. Instruments you play(ed):  Kan ikke spille på noget instrument, men drømmer om at lære at spille på guitar.

J. Job title: Lærer

K. Kids: Kaya fra oktober 06 og Storm fra oktober 09.

L. Live: Vanløse

M. Mother’s name: Kirsten

N. Nicknames: ingenting

O. Overnight hospital stays: Da jeg fik lagt dumbo ørene ind til siden i mine teenage år, og efter børnenes fødsler :)

P. Pet peeves: uretfærdighed, som fx den amme debat der kører i medierne nu.

Q. Quote from a movie: 42

R. Right or left handed: Højrehåndet.

S. Siblings : To skønne lillesøstre på henholdsvis 29 og 33 år

T. Time you wake up: Kl 6 men engang i mellem synes Storm det er morgen kl. 5.

U. Underwear: dejligt bomuldsundertøj ;)

V. Vegetable you hate: rosenkål

W. What makes you run late: min ustrukturerethed, der er altid noget der er væk og skal findes (i størstedelen af tiden er det mine nøgler)

X. X-Rays you’ve had: ingen

Y. Yummy food that you make: grøntsagssuppe

Z. Zoo animal: elefanten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...