tirsdag den 26. juni 2012

lækker madpakke

Her er gaven til en lille et årig trunte, håber hun bliver glad for den.

































Og hvis jeg når at blive færdig, en lille haremsbuksedragt fra Centilong, men jeg har brug for råd om hvilken farve sløjfen skal være. Den ensfarvede petroleum er ikke helt den samme som den på det mønstrede stof, den brune er er lig bundfarven, og den grønne flaskefarvede er heller ikke helt lig den lysgrønne i det mønstrede.




























3 kommentarer:

  1. mormor6/27/2012

    Jeg tror den øverste - eller den brune i midten passer bedst.

    SvarSlet
  2. Har du selv hæklet maden? Det ser så flot ud! Jeg tror dragten bliver fin med alle tre farver.
    K.h. Christina

    SvarSlet
  3. Tak:) ja jeg har selv hæklet maden, har mange flere opskrifter jeg skal igang med :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...