mandag den 25. juni 2012

En dyr herre...om sushi

Når jeg er på tur i weekenden sammen med min dejlige pige, og hun bliver spurgt om hvad hun vil have til frokost, så er hendes svar meget tit "burger". Den anden dag jeg var på tur med Storm, kun ham og jeg, spurgte jeg ham om det samme og her var svaret SUSHI!!! hvad sker der lige her, han er godt nok en dyr herre!

Da vi fik at vide at mormor og bedstefar skulle komme i weekenden spurgte jeg Storm om hvad vi skulle lave til aftensmad, og svaret var igen Sushi ;) Så det blev det til, og han var en stor hjælp med at lave det :) eller dvs. han prøve smagte det op til flere gange.

Da det kom på bordet spiste han lige en 10 stykker mere. Kaya fik sushi uden fisk:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...