søndag den 22. april 2012

Awards :)


Jeg har fået ikke en men to priser fra andre bloggere. Jeg er meget glad for deres søde ord om min blog.
Den ene er fra Hanne med Krudtfuglenshule og den anden er fra Christina med GlimmersesseTo skønne og kreative piger.

Awarden fungerer på denne måde:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af og man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere samt svare på 5 spørgsmål.

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg har siden jeg blev gravid, med min skønne datter i 2006, haft en hjemmeside til at opdatere familien i Jylland med vores nye Københavnerliv og graviditeten. Min første hjemmeside var ved 123-hjemmeside, men da den blev for træls i designet, skiftede jeg til Bricksite. Da vi fik vores søn i 2009 skulle jeg have noget der var lidt nemmere at opdatere end en hjemmeside. Så det blev til den blog jeg har nu.
Den var først og fremmest lavet til vores familier, men jeg synes det er rigtig fedt at andre gerne vil læse med.

2. Hvilke blogs følger du?
Jeg følger med i rigtig mange forskellige blogs, nok mest de kreative af slagsen. Der er både blogs med rigtig mange læsere, men i lige så stor grad blogs som min egen.

3. Favorit farve?
Da jeg var yngre var det turkis, men nu tror jeg egentlig jeg er vild med de fleste farver, det kommer helt an på sammenhængen.

4. Favorit film? 
Min All Time favorit film er ”Fried Green Tomatoes”, jeg kan se den film igen og igen.

5. Hvilke land(e) drømmer du om at besøge? 
Jeg drømmer om at komme til USA igen. Jeg var udveksling i Anchorage, Alaska for 20 (!!!!! hvad skete der lige der, så gammel er jeg da ikke *s* ). Jeg vil rigtig gerne vise min familie den storslåede stat og forhåbentlig mødes med de dejlige venner jeg fik den gang.


Awarden skal sendes videre....og til hele 5 blogs. Mange af dem jeg havde i tankerne, har sneget sig over 100 faste læsere, men jeg havde heldigvis mangle lækre blogs at vælge imellem alligevel:

Jeg sender awarden videre til:
Stine med bloggen Auvills univers - en skøn og dejlig hverdags blog med nogle skønne kreaindslag.

Helene med bloggen grafiske finurligheder -  jeg er vild med hendes små grafiske indslag og kreative ideer.

Kat med bloggen Søster lystig blog ( og her er jeg "heldig" for hun kom til at lave lidt om på bloggen og har nu "kun" 55 læsere, så jeg skynder mig at give hende awarden for at bidrage med dejlig læsning om hendes patchworkfamilie og hendes kreative indslag.

Heidi med bloggen Livet i Lindevænget - Heidi er super dygtig med hendes symaskine og det er altid en fornøjelse at se med over hendes skulder når hun viser og skriver om livet i sin familie :)

Ida med bloggen Studinski, som laver de fedeste strikkede puder på sin strikkemaskine :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...