torsdag den 21. juli 2011

En pind og noget garn

Jeg købte denne bog om hæklede dyr den anden dag og det er så min mening at jeg skal ha det lært inden ferien er slut og jeg skal til og i gang med arbejdet igen. Jeg har for et ½ år siden hæklet oldemorfirkanter og det var der jo ingen ben i ;)
Jeg sad så den anden dag og ville igang med en elefant og jeg kunne slet ikke huske hvordan man lavede den første løkke!!! Ahmen....så nu har jeg printet nogle sider ud med hækleskolen fra Hendes Verden og så må jeg på den igen :)
Det er stadig den fine elefant jeg skal lave, for Storms ynglingsdyr er netop elefanten. Han kan ikke sige "elefant" endnu men svinger med armen som en snabel så ved vi hvad han taler om :)
Billedet er lånt på Saxo.dk

2 kommentarer:

  1. Åh. jeg gad også godt lære at hækle. Min mor forsøgte at lære mig det i efteråret, men jeg er ligesom ikke kommet videre derfra...
    Har forresten tildelt dig en Award. Håber du vil modtage den:-)

    SvarSlet
  2. Jeg tror bare det er at kaste sig ud i det :) Jeg kigger lige på den award om en uges tid :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...