søndag den 17. juli 2011

Elefanter, ugler og biler

Så blev gaven færdig, håber den dejlige kreapige, som skal have den, bliver glad for den.
Så er der bare en i pigefarver der venter i kulissen, måske skal jeg lige ha klippet til en tøsefarvet mere.









Vi har været ude og se på bil i dag, og i min naivitet troede jeg at man sagde hvilken en man ville have og så kunne den være klar i løbet af nogle dage. Men der kan jo være måneders ventetid på dem......så nu er jeg lidt på den for i uge 31 starter jeg på kursus og i ugen efter kommer alle vores dejlige elever igen.Der er bare så langt med det offentlige til Hillerød fra Vanløse. Men nu må vi se hvad det ender med. Vi er nede på tre forskellige modeller, Picanto (som min mand er lun på), Panda (som jeg er lun på) og så lidt i10.

1 kommentar:

  1. Fandt frem til din blog fordi du har fået en award af Auvills Univers :) Stort tillykke med den. Så blir´ man jo nysgerrig og må ind og kigge(!) Skøn blog du har dig her. Lækker legebold i super skønne farver!!
    Glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...