fredag den 3. februar 2012

Frostkold dag i Københavns stræder

Storm var jo til tjek på Riget, en opfølgning på sin operation i oktober, alt var ok og nu vil de bare se os til oktober igen til en forhåbentlig sidste opfølgning inden de slipper ham.
Jeg fik besøgt Butik Nø mens Storm lå og sov og jeg kom afsted med tre stykker papir fra Rie Elise Larsen samt lidt varme i kroppen :)

Vi var taget afsted ved 10 tiden og jeg havde tænkt at vi kunne gå lidt rundt inde i byen, men hvor var der KOLDT, så i stedet crashede vi C's arbejde og Storm fik lidt kage og lidt legetid med farmand.
Vi kom dog lidt rundt i byen efter Riget, men det blev ikke den bytur jeg havde tænkt hjemmefra. Storm fik sovet lidt inden vi tog bussen hjem for at hente Kaya. Nu sidder jeg og ser Danmarksindsamlingen og har i skrivende stund for selskab af Storm der vist ikke kunne sove :) Et lille hint om at jeg vist også skal finde dynerne lige om lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...