mandag den 13. februar 2012

julegave og ugle

Så blev nulreuglen færdig til en af mine krea veninder, som lige i skrivende stund er i gang med fødslen af lillesøster. Mønsteret er et gratis et fra Stof og Stil, jeg har så bare forstørret det. Der er syet pink velour på bagsiden.





































Julegaven (2009) til min søster er nu også færdig og pakket ind, den kommer med i kufferten i morgen når ungerne og jeg drager nordpå for at besøge bedsteforældrene og mostrene i Nordjylland.

2 kommentarer:

  1. Min sønn elsket "tags" fra klær da han var liten. Søsteren hadde en rosa prinsessepute med en lapp på, den gikk han rundt med, hele tiden (stor rosa hjerte med prinsesse og rosa fjær rundt det hele). Den ble så slitt og ødelagt til slutt ( og søsteren var ikke helt fornøyd med å måtte gi bort puten sin.) Etterhvert fikk jeg sydd en klut/firkant med lapper rundt, litt sånn som uglen din. Men den uglen var jo så flott! Det hadde virkelig vært noe for han.

    Kanskje jeg må kopiere ideen å lage en til mitt tantebarn.

    Flott var den!

    En fin mandag til deg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar, mønsteret på uglen kan hentes via linket i indlægget, jeg har snuppet ideen fra en pige på et kreaforum jeg kommer på. Min datter på 5 år, har også syet uglen i filt i lille størrelse:)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...