lørdag den 24. marts 2012

X-faktor hygge

Kaya fik sidste fredag lov til at se X-faktor med mig (hendes veninder taler åbenbart om det i børnehaven), jeg har syntes at det har været al for sent for hende. Normalt er hun i seng kl 19 og om fredagen har det været kl 20 pga. Disney.
Men hun har glædet sig hele ugen og havde også talt om det fredag morgen, på vej i børnehave, til Claus og igen da jeg hentede hende.
Så vi sad klar efter Disney med en pose chips og glædede os til at se showet.

Da kl. nærmede sig ni så jeg ned i mit skød og fandt Kaya sådan her :)

8 kommentarer:

  1. Hvor sødt! Hun må se genudsendelsen, så hun har noget at snakke om med de andre børn:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. der er ikke andet for at det er det vi skal i dag :)

      Slet
  2. mormor3/24/2012

    Hun ligger jo godt, jeg tror hun hører hvad der sker, se lige det søde smil om læberne. Vi skal også se genudsendelse, vi så det ikke i går - havde jo gæster til stegte duer.

    SvarSlet
  3. Nårh <3.
    Vores fik også lov at være oppe til det, men for søren hvor er de trætte i dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ikke sådan når de kommer senere i seng end hvad de plejer.

      Slet
  4. Nååååh smukke pige.... Hvor er hun dog skøn

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Christina, ja hun ligner en lille engel på billedet, men billeder snyder tit ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...