torsdag den 8. marts 2012

Jeg har en rokketand, den rokker...

Der har været travlt på arbejdet den sidste uge og jeg er gået omkuld på sofaen hver aften når ungerne er lagt.

Men nu skal jeg have vist lidt af billederne fra sidste weekend.

Jeg var i Ikea for at købe ny seng til bassen så vi kan få lavet vores soveværelser rare igen.
Fik samtidigt fat i et par firkantede klare glasvaser der nu indeholder mine to orkideer (som i skrivende stund har overlevet over et år i vores hjem)

































Det var også i weekenden at Kaya fik sin første rokketand, den dukkede op om fredagen og allerede søndag faldt den ud uden nogle problemer. Kaya følte sig meget stor og stolt. Søndag aften pakkede vi tanden ind og tapede den fast på lagenet så den ikke skulle forsvinde inden tandfeen ville komme forbi.
Det var en glad Kaya der viste sin 10'er frem mandag morgen da jeg stod op.

1 kommentar:

  1. mormor3/09/2012

    Skønne tandløse Kaya, hvor ser du glad ud, det var godt tandfeen kunne finde til Vanløse.
    Knus mormor og bedstefar

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...