mandag den 17. oktober 2011

weekenden

Så er ferien startet, og for mit vedkommende ved jeg godt hvad den skal bruges til. Vi skal holde fødselsdag for ungerne lørdag og inden da skal jeg lige ha malet lidt i stuen så vi kan få nogle bogkasser op i mit kreahjørne. Bogkasserne skal også lige males og det skal jeg i gang med lige om lidt.

Kaya havde linet alle tæpper og dyner op i stuen i går og havde lavet vuggestue for alle bamserne og dukkerne.
Storm og hende var pædagoger, det gik rigtig godt længe, men fryd og gammen holder ikke evigt. Her er lidt billeder fra da det gik godt :)



































































Der blev også tid til lidt hækling, er startet på aben fra "Hæklede dyr" af Maja Hansen. og Kaya har spillet lidt computer med en meget interesseret Storm som tilskuer :)

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud Rikke :-)

    SvarSlet
  2. Ih hvor børnene hygger sig ;0) Håber i får en hyggelig fødselsdag på lørdag. ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  3. Tak piger, jeg samler på disse øjeblikke, Storm er nemlig SÅ meget to år ligenu ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...