tirsdag den 28. juni 2011

hygge

Lige lidt billeder fra de sidste dage, jeg har nemlig tømt kameraet.
Jeg elsker når jeg får det gjort, og jeg kan sidde og tænke tilbage til de stunder der nu kun er billeder og gode minder i vores tanker :)
Storm eeeelsker at støvsuge og han kan få rigtig lang tid til at gå med den beskæftigelse, lige efter billedet blev taget fik han dog et lille flip fordi Claus sagde at han skulle til og i seng.












Her til aften spiste vi picnic på terrassen,  og det var total hygge. Storm kunne nu ikke helt styre det, så for at han ikke var smurt ind i ketchup efterfølgende kom han på skødet af Claus. Det gode ved at sidde på et tæppe er at det gør ikke så meget hvis man spilder, for vi vasker det bare bagefter....og det skal jeg så til lige om lidt :) Vi sluttede af med at ungerne fik koldskål, men det blev indtaget ved spisebordet indendørs ;)

1 kommentar:

  1. Ih, det ser bare så hyggeligt ud :) Klem fra Dorte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...