søndag den 5. juni 2011

have arbejde

Det plejer ikke være mig, men nu var jeg blevet træt af at se på skvalderkålen. Så igår gik vi i krig.
Sådan så der ud i hele bedet inden jeg kom i gang (naboen har nok ikke været videre glad for os).

















Det endte med at se sådan ud. Der er kommet til at stå 2 blåbær, en solbær og en hindbær. 
Jeg har i en leg på slyngebarn fået en storkenæb, og i går kom der lige to mere med hjem fra 
plantecenteret (her kunne jeg godt været blevet advaret....det er jo en dyr fornøjelse at komme sådan et sted hen....ligeså svært at begrænse sig som når jeg skal købe stof ;) )































1 kommentar:

  1. mormor6/05/2011

    super billeder - alle sammen, flot have du har fået anlagt og Claus - flot hæk når den er klippet - super alt det I har fået lavet. Glæder mig til at smage hindbærerne. knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...