mandag den 7. maj 2012

Solnederdel til mig

Jeg var afsted til kreadag i søndags sammen med de skønneste kreapiger. Jeg plejer ikke at få lavet det store, fordi jeg aldrig har fået klippet stof ud hjemmefra, men aftenen før havde jeg fået taget mig sammen og havde klippet til en kvart solnederdel. Jeg har brugt udregneren ligeher.
Jeg skal helt sikkert lave flere af disse til sommeren.
Kan se nu at jeg nok lige skal have gang i en pudseklud ;) Stoffet er fra Stof2000 og rib fra Stof &stil. Ribben er lidt løs i den så jeg har lavet den lidt mindre i omkreds end jeg ville have gjort med en anden slags rib.




6 kommentarer:

  1. Waw hvor er den fin, super fin farve kombination =)
    Skal lige spørge om noget...jeg har kun prøvet at lave "hel sol" nederdele til min datter, og lavede også en til mig selv på et tidspunkt, men syntes den har for meget vidde...
    Ved du om en hel sol er meget vidde, halv sol lidt mindre og kvart mindre igen???
    KH Lena =)

    SvarSlet
  2. 1000 tak :) Jeg er også vild med den :)

    Hel sol har RIGTIG meget vidde og så går det ned af. Jeg lavede en helsol da jeg var gravid med bassen, og jeg synes denne kvarte ser MEGET pænere ud til mig.
    Man bruger så heller ikke nær så meget stof, tror det stykke jeg skulle bruge var 135x135 (jeg er en str. 44/46).

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må i gang og få lavet en til mig selv... Er sikker på jeg også er mere til denne med mindre vidde =)
      ..og ja klart en fordel med mindre stofforbrug =)
      Tak for hjælpen.
      Krea knus herfra

      Slet
    2. Jeg glæder mig til at se din frembringelse :)

      Slet
  3. Den er rigtig rigtig fin :-) Jeg tænker jeg også må igang med sådan en til mig selv, og måske også til min Kaya ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. det skal du da, de er så nemme at lave og skønne at have på :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...