tirsdag den 19. april 2011

etager og Isabella

Sidste år i august så jeg i billedbladet et billede af prinsesse Isabella hvor hun havde den sødeste etage nederdel på i Liberty stoffer.
Endelig har jeg efter mange overvejelser om størrelsen af de forskellige baner, taget springet i dag. Først lavede jeg en prøvenederdel i lagenlærred så jeg ikke fik gjort noget galt med det rigtige stof. De mål jeg startede med endte i den endelige nederdel med at være 5 cm længere i hver bane og jeg tror den kommer til at sidde så skønt på en dejlig Kaya.
Hun er desværre ikke hjemme, hun er på ferie i Århus hos Bedste.
Nederdelen er syet i stof fra Stof2000 og S&S.


















Min datter er ca. 55 cm om maven og den øverste bane har jeg lavet 65 cm.
Næste bane er 25 cm større, altså 90 cm. Dernæst er de 115 cm, 140 cm og den sidste 165 cm. Jeg er godt tilfreds med den, håber datteren bliver det også :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...