tirsdag den 23. marts 2010

fra to kolonner til tre

Jeg har rodet lidt med bloggen og har nu fået tre kolonner istedet for to. Synes det ser noget pænere ud, men for at opnå resultatet skulle jeg ind og rode med HTML og det har jeg ikke gjort siden jeg tog datologi på HF. På slyngebarn blev denne vejledning rost, men jeg synes ikke jeg lige kunne gennemskue den, så søgte lidt på google og fandt istedet denne threecolumnblogger som nu har hjulpet mig til at få siden som jeg gerne vil have en. Nu skal jeg bare lige arbejde lidt på margen i mellem kolonnerne så er den der vist og selvfølgelig billederne der lige nu er lidt brede i det.


Min baggrund har jeg fundet her thecutestblogontheblock, og så har jeg lavet lidt i PS.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...